Известие

Collapse
No announcement yet.

Подробности около разни ремонти на 159

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
    На 2.4 даже по често и по принцип и по рано.Тва дето го казваш са малко измислици,или са ги излъгали приятелите ти,на италианските мотори,клапите немогат да паднат в колектора,защото осите им първо са захванати извън колектора,второ-отвора е конус,трябва да се счупи оста та да се превърти и да изпадне.

    П.С.Зависи кой 2.4 е,210 коньовия е с новия колектор,който е направен доста по-добре.Ремонта се състои в сваляне на колектора,премахване на всичко,слагане на хубави тапи на дупките и газзззззззззззззз
    На едната кола лично видях с очите си свалената глава и счупени отгоре кубилици или както се казват Италиянците им викат везнички.А за другата само чух че е имала подобен проблем,ама питам понеже сега се возя с тази 2.4 200 коня и ми мина идеята да не се окоти,и понеже е стягам за издаване на краен клиент ,а неможе да ги изхвърля тези клапи понеже няма да мога да я продам трябва ли да се сменяват ,като консуматив ,понеже знам че на други марки коли на около 100 000 километра трее се сменя колектора.Ако ида да питам в Алфа задължително ще кажат че са за сменяване та да докачат пари,и затова питам вас.
    155 2.0 16v МY95 Sport

    Comment


    • Колеги никой ли незнае дали трее се сменяват тези клапи .
      155 2.0 16v МY95 Sport

      Comment


      • Първоначално публикувано от nicola 59 Покажи съобщение
        Колеги никой ли незнае дали трее се сменяват тези клапи .
        Te не се сменяват клапите бате,а или целия колектор или се махат самите клапи А дали трябва да се сменя/ремонтира си требе диагностика
        Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
        Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
        Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

        Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

        Comment


        • Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
          Te не се сменяват клапите бате,а или целия колектор или се махат самите клапи А дали трябва да се сменя/ремонтира си требе диагностика
          Мерси колега диагностиката не казва нищо според нея клапите са о.к ,аз имах предвид да не е колектора да има определен пробег километри и здрав или не да се сменява задължително.
          155 2.0 16v МY95 Sport

          Comment


          • Първоначално публикувано от nicola 59 Покажи съобщение
            Мерси колега диагностиката не казва нищо според нея клапите са о.к ,аз имах предвид да не е колектора да има определен пробег километри и здрав или не да се сменява задължително.
            Не прави се когато започне да се разпада рейката отгоре и спре да движи клапите,колата почва да губи мощнст,абе има си симптоми
            Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
            Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
            Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

            Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

            Comment


            • Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
              Не прави се когато започне да се разпада рейката отгоре и спре да движи клапите,колата почва да губи мощнст,абе има си симптоми
              Благодаря колега за отговора значи за момента няма от какво да се притеснявам.
              155 2.0 16v МY95 Sport

              Comment


              • Искам да попитам, къде се намира датчика за външната температура, която се изписва на дисплея и влияят ли показанията на същия този датчик в/у работата на двигателя?
                Все си мисля, че не би трябвало да влияе, но питането ми е породено от факта, че тази сутрин датчика отчиташе минус 7 градуса околна температура и в същото време средния разход - около 14л/100км, при условие, че по същия маршрут, при подобни климатични условия (като днешните) е показвал м/у 9.6-10.3 л/100км.

                Очаквам вашите предположения и съвети.

                *става въпрос за 159 1,9 JTDm 16кл
                AR 155 1,7TS 8v, modified - http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...ad.php?t=29433
                Здравословно общество е това, в което почтено и с уважение към мнението на другите и към човечността, несъгласните могат да изразят своето несъгласие.

                Comment


                • Имам и още едно питане.
                  Поръчах си комплект филтри за 159-кта, за да ги сменя, при смяната на маслото.
                  Проблема е обаче, че не знам някои от филтрите за къде са.
                  Въздушният филтър (оранжевия на снимката) е ясен, филтъра за купето е ясен, горивния филтър (металния корпус в горния ляв ъгъл на снимката) също ми е ясен и масления филтър - този който е в синята пластмасова кутийка.
                  Остава въпроса - филтрите с черната и жълтата пластмаса за къде са?
                  Attached Files
                  AR 155 1,7TS 8v, modified - http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...ad.php?t=29433
                  Здравословно общество е това, в което почтено и с уважение към мнението на другите и към човечността, несъгласните могат да изразят своето несъгласие.

                  Comment


                  • Нещо са се объркали като са ти давали филтрите.
                    Единия малък, който е хартиен е маслен филтър, не знам дали обаче е за 159.
                    AR 145 , 1.6 , 76 kw- ex; GT 1.9 JTD 110 KW
                    Posted by Bat Vas:Алфиста трябва да има минимум две коли, ако не иска да ходи с градски транспорт от време на време.
                    sigpic

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от Z:)m Покажи съобщение
                      Имам и още едно питане.
                      Поръчах си комплект филтри за 159-кта, за да ги сменя, при смяната на маслото.
                      Проблема е обаче, че не знам някои от филтрите за къде са.
                      Въздушният филтър (оранжевия на снимката) е ясен, филтъра за купето е ясен, горивния филтър (металния корпус в горния ляв ъгъл на снимката) също ми е ясен и масления филтър - този който е в синята пластмасова кутийка.
                      Остава въпроса - филтрите с черната и жълтата пластмаса за къде са?
                      Тези филтри са маслени,дали са ти два,защото за 159 1.9 са два модела този другия маслен,може да го подариш на някой,не е за твойта кола

                      ---------- Post added at 15:05 ---------- Previous post was at 15:00 ----------

                      Първоначално публикувано от Z:)m Покажи съобщение
                      Искам да попитам, къде се намира датчика за външната температура, която се изписва на дисплея и влияят ли показанията на същия този датчик в/у работата на двигателя?
                      Все си мисля, че не би трябвало да влияе, но питането ми е породено от факта, че тази сутрин датчика отчиташе минус 7 градуса околна температура и в същото време средния разход - около 14л/100км, при условие, че по същия маршрут, при подобни климатични условия (като днешните) е показвал м/у 9.6-10.3 л/100км.

                      Очаквам вашите предположения и съвети.

                      *става въпрос за 159 1,9 JTDm 16кл
                      Абе по принцип няма логика,ЕКУ-то да гледа външната температура от лявото огледало/там се намира датчика/,ма да ти кажа не си първия който пита,даже има хора които твърдят че колата зимата подгрявала по малко,когато показва по висока външна температура,и съответно повече като показва по-ниска Ся ще го погледна в Е-лърна да видим той какво казва
                      Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                      Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                      Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                      Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                      Comment


                      • Между другото, този масления филтър с черната основа ми прилича на същия с който е добло 1.3 мултиджета.
                        AR 145 , 1.6 , 76 kw- ex; GT 1.9 JTD 110 KW
                        Posted by Bat Vas:Алфиста трябва да има минимум две коли, ако не иска да ходи с градски транспорт от време на време.
                        sigpic

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от stelt Покажи съобщение
                          Между другото, този масления филтър с черната основа ми прилича на същия с който е добло 1.3 мултиджета.
                          Е, аз комплекта филтри го поръчах заедно с един к-т и за FIAT Doblo Multijet 1.3, но за него всичко си дойде по бройка...

                          ---------- Post added at 13:01 ---------- Previous post was at 12:59 ----------

                          Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение

                          Абе по принцип няма логика,ЕКУ-то да гледа външната температура от лявото огледало/там се намира датчика/,ма да ти кажа не си първия който пита,даже има хора които твърдят че колата зимата подгрявала по малко,когато показва по висока външна температура,и съответно повече като показва по-ниска Ся ще го погледна в Е-лърна да видим той какво казва
                          ...е, а дано ти откриеш някакъв смислен отговор, че явно за "италианките" да мислиш логически и правилно са две различни неща
                          AR 155 1,7TS 8v, modified - http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...ad.php?t=29433
                          Здравословно общество е това, в което почтено и с уважение към мнението на другите и към човечността, несъгласните могат да изразят своето несъгласие.

                          Comment


                          • От събота съм с друг проблем по автомобила.
                            Давам хронологичния ред на събитията.
                            Събота сутринта станах с идеята да закарам 159-ката на диагностика, защото се беше появило някакво странно придърпване при плавно ускорявне в зоната на 1500 об/мин. Пристигнах в сервиза, загасих колата и я заключих с дистанционното - заедно с това се включва и алармата. Когато дойде ред да я придвижа напред за да я закачим на диагностиката - цъкам с дистанционното да я отключа - никакъв ефект. Реших, че е изтощената батерията на дистанционното. Сменихме я - пак без резултат. Отключих колата с ключа, колата се разпищя, въпреки всичко сложих електронния ключ в леглото му, но изписа грешка че не разпознава ключа.
                            Решихме, че е от алармата - оказа се, че е слагана от официалния дилър (Gemini) - и затова я изключихме - пак без резултат.
                            Тогава открихме, че при гасене на автомобила със старт/стоп бутона изгаря бушона на имобилайзера. Това се случва само при гасенето на работещ двигател, но не и при включване и изключване на контакт.
                            Имате ли някакви идеи?
                            AR 155 1,7TS 8v, modified - http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...ad.php?t=29433
                            Здравословно общество е това, в което почтено и с уважение към мнението на другите и към човечността, несъгласните могат да изразят своето несъгласие.

                            Comment


                            • може би при придърпването се получава ситуация сходна с гаснене на мотора в движение, от там да е изгорял имобилайзера

                              а относно придърпването, вече не знам дистанционно как може да предположим, но сигурно е свързано с покачения разход и грешната температура

                              да не би нещо някой от компютрите да заминават, па ба ли го ?!
                              sigpic
                              днес съм в почивка ---

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от Z:)m Покажи съобщение
                                От събота съм с друг проблем по автомобила.
                                Давам хронологичния ред на събитията.
                                Събота сутринта станах с идеята да закарам 159-ката на диагностика, защото се беше появило някакво странно придърпване при плавно ускорявне в зоната на 1500 об/мин. Пристигнах в сервиза, загасих колата и я заключих с дистанционното - заедно с това се включва и алармата. Когато дойде ред да я придвижа напред за да я закачим на диагностиката - цъкам с дистанционното да я отключа - никакъв ефект. Реших, че е изтощената батерията на дистанционното. Сменихме я - пак без резултат. Отключих колата с ключа, колата се разпищя, въпреки всичко сложих електронния ключ в леглото му, но изписа грешка че не разпознава ключа.
                                Решихме, че е от алармата - оказа се, че е слагана от официалния дилър (Gemini) - и затова я изключихме - пак без резултат.
                                Тогава открихме, че при гасене на автомобила със старт/стоп бутона изгаря бушона на имобилайзера. Това се случва само при гасенето на работещ двигател, но не и при включване и изключване на контакт.
                                Имате ли някакви идеи?
                                Погледнете мотора за заключване на волана,напоследък има случаи на блокирал мотор,връща 12 в в бодито и затова може да гори бушона.
                                Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                                Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                                Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                                Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                                Comment

                                Working...
                                X